2010

Någon som vill köpa 3 pojkar i åldern 4- 9 år? Idag är de till salu och riktigt billiga dessutom. De bara bråkar och skriker åt varandra. Verkar som det är stört omöjligt att hålla sams. Jag blir galen på dem!



Det har snöat hela natten så idag har jag varit ute och skottat gården plus att jag skottade av studsmattan som hade 1 meter tung snö på sig. Ett riktigt bra träningspass kan jag lova, var helt slut när jag var klar.

Igår på nyårsafton så var vi bara hemma och tog det lungt - det var så skönt att bara få vara familjen. Vi (jag) gjorde sushi till middag som barnen älskar och framför allt jag.






Sedan så myste vi i soffan med chips och dip fram till tolvslaget då vi skålade i Pommac. Efter vi  tittat lite på fyrverkerierna gick vi och la oss. Riktigt skönt vill jag lova.









Vi ses

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack!!=)

Jaa det ska verkligen bli skoj!

Du måste börja gå på vattengympa med mig i vår när vi kommer hem igen:)



Jag saknar dig oxå!!!

Vi borde ta en fika eller nåt nästa gång vi kommer hit!



Kram

2010-01-01 @ 15:44:19
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som en härlig nyårs. Vi ses.

2010-01-01 @ 22:10:58
Postat av: anna w från jobbet

Har hittat din blogg - så fin =) här ska läsas ^__^

2010-01-04 @ 18:52:57
URL: http://truffle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0