Golvvärme

Vi åkte hem från stugan redan igår då det regnade och blåste en hel del.

Idag har vi lagt slangen till golvvärmen, så nu fattas bara en massa betong. Till veckan har de som ska gjuta lovat att komma, så vi får hoppas att de gör det också. Vi kommer att ha lackad betong inne på inglasningen, jag har inte sett det i verkligheten men på bild är det i alla fall väldigt snyggt.



Nu är det augusti och det börjar även bli LITE mörkt på kvällarna här uppe i Norrland. Det är så mysigt att äntligen få tända lite ljus och mysa. När vi var på OKQ8 idag för att inhandla buntband så hittade jag dessa läckra ljuslyktor.





Nästa vecka är min sista semestervecka, jag måste erkänna att jag har lite ångest att börja om att jobba.
Men som någon sa så är ju inte sommaren slut bara för att man börjar om och jobba.


Vi ses

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0