Var är snön?

Nu är det nästan färdigpyntat här hemma, men det känns inte som jul när det inte finns någon snö ännu.

Igår var vi och handlade en gran på Blomsterlandet, den får dock inte komma in förrens några dagar före jul. Men nu lyser stjärnor och stakar i alla fönster.




Idag tog jag och Elliot oss en promenad in till stan för lite shopping. Jag hade fått ett presentkort på Spets & Ting, där jag handlade 4 st vita Mateus tallrikar, åsså denna fina kudde från Nyblom & Kollén.





Httade även ett par fina skor som jag inte kunde låta bli.




Imorgn är det första advent och skyltsöndag. Jag har letat ljus runt hela stan som ska passa i min "adventsstake", inte för tjocka och inte för korta. Tillslut hittade jag uppe på Icam Maxi, så nu är den redo inför morgondagen.







Vi ses

/ S


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej precis, var är snön? Så fin adventsljusstake du har.

2009-11-29 @ 07:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0