Tant

Jaha  då har man blivit 30år. När folk frågar hur det känns så känns det faktiskt inte så mycket. Är faktiskt ganska skönt att bli vuxen på riktigt nu.

Nu har vi firat och firat i dagarna 3, och jag måste faktiskt erkänna att det är faktiskt riktigt skönt att allt är över. Om än jag har haft det SUPERTREVLIGT!

Och vilka presenter.


Jag är nu en lycklig ägare av denna Kitchen Aid - det går nog inte beskriva hur lycklig jag är.



John väntar sig nybakat bröd och bullar varje dag nu - vadå den står ju här för att den är snygg.



Dessa fina burkar fick jag av tjejerna



Min kompis E hade gjort denna bock i granris till mig - är den inte bara hur fin som helst.

(P S Hon gör dem på beställning om någon är intresserad) 



Detta och många fina fler paket har jag fått.



Bordet hann som tur var bli klart och vi var och hämtade det i torsdags.


Så här var dukningen i söndags




Bordet har blivit regält misshandlat för at se gammalt och slitet ut. Mamma kunde inte föstå hur man kan förstöra ett nytt bord så. Men jag säger bara "shabby for you - chic for me"





Vi ses

        / S


Kommentarer
Postat av: Therese

Så fina presenter och så fint bordet blev.

2009-11-24 @ 20:34:51
Postat av: Karin

Vilka fina presenter!

Hoppas du hade en toppen födelsedag!

Saknar dig!!

Kraam

2009-11-25 @ 13:17:40
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0