Semester

Nu har jag haft semester i 3 dagar och det är 5½ veckor kvar - nice. hitills finns inget att klaga på, vädret har varit super och glada barn. Igår var vi på Vitbergsbadet och idag bar det av till Byske havsbad.




I helgen så la vi in golvet på toan, äntligen börjar det hända något. Satsar på att lägga kakel på väggarna nu till helgen. Måste givetvis en sväng på Stadsfesten och åka karuseller, äta sockervadd och köpa lotter.




Klockan är 21.15 och vi kan äntligen ställa upp dörrar och fönster då det blivit kallare ute än inne. Men jag klagar inte på värmen, jag tycker det är super, älskar när det är så här varmt. Men jag måste erkänna att det gärna får vara svalt när manska sova.




Har idag varit och beställt markiser till vårat sovum plus till stora fönstret i vardagsrummet. Dock så kommer de inte förrens i början på augusti. Men det ska bli riktigt skönt.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0