Uppe ur sängen

Igår så tillbringade jag HELA dagen i sängen (och toan). Jag hade fått magsjuka eller matförgiftning. I måndags var vi på Taste och åt, jag var den enda som tog fajitakyckling och jag tyckte faktiskt att den inte smakade riktigt bra. På natten kände jag mig illamående och på morgonen började det roliga. Så fort jag tog bara en liten klunk med vatten så vände sig magen ut och in och det höll på så hela dagen och kvällen. Så jag känner mig rätt så svag just nu. Ska försöka dricka lite grann i alla fall. Sedan måste jag skrubba toan och byta sängkläder så kanske John vill sova med mig i natt. Han valde att sova i källaren i natt - undrar varför.


See ya

Kommentarer
Postat av: Sophie Romann

Åh, stackars dig!

Du borde kontakta Taste och meddela dem om det inträffade. Kanske att det var fler som drabbades och om inte så borde de i alla fall bjuda dig på maten...kramis syrran i Stockholm

Postat av: Karin

Oj oj det lät inge roligt hoppas du mår bättre nu!!

Vi har kaos i hemmet, igår har vi spacklat hela dagen idag får vi förhoppningsvis upp tapeterna..

Nä nu ska jag försöka få liv i mannen men ha det så bra! kraaam

Jag saknar dig å alla andra!!

2009-01-16 @ 09:51:05
URL: http://karint.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Hoppas du är frisk nu!

Äntligen har livet börjat bli i ordning här!

kram

2009-01-19 @ 15:31:00
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0