One done ... one to go

Oj har varit dålig på uppdatera. Är i alla fall frisk nu, det enda positiva med magsjuka är väl att man får rensa systemet : )


Hittade i tidningen Lantliv nr 13 2008, så fina tjocksockar som jag så gärna ville ha. Tänkte (som vanligt) att det inte kan vara så svårt att göra sådana själv. Har inget mönster men sticka flätor och sockar kan jag ju faktiskt.








Nu är ena sockan klar bara en kvar, så ska jag sen få sitta och mysa i min sköna SUPERFINA sockar





Annars händer det inte så mycket här hemma, vi = John, har i helgen fixat taket inne i gästrummet. Han har spacklat dit något slags gips och sedan strykit med svamp efteråt så att det får en lite rå yta. Jag har redan lessnat på det rummet nu när allt är bestämt - färger och tapet osv. Näe jag börjar genast fundera på något nytt projekt. Jag tror vi ska ta och försöka fixa till toan på entréplan härnäst. Det ska bli kul.

I helgen blir det en liten tripp och mys med familjen, vart är fortfarande hemligt (för vissa). Men ni får se på måndag.


See ya


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka mysiga!! kram

2009-01-22 @ 18:36:09
Postat av: Viveka på Humlebacken

Men oj vad du kan! Du kan ju tjäna pengar på det. Tänk, lägg ut sockorna på bloggen och ta in beställningar. Lätt att skicka är det ju också

kram

2009-01-30 @ 11:23:32
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0