halv 4

Blev sent igår, glömde att "Scarlett" var så lång. Kom inte i säng förrens 03.30 i morse. Men den är ju så bra så jag kunde inte sluta se. Just nu har jag däremot skittråkigt. John har beslagtagit TV-dosan och sitter och tittar på dart - hallå hur kul är det. Syrorna m. fam. och mamma o pappa var på middag här ikväll, vi åt Chilli con carne och C hade gjort jättegod efterrätt. Blev över en hel del så det blir nog det till middag i morgon också.

Jag har skitont i bäckenet - känns precis som foglossning. Bara det att jag har ingen bebis i magen. Vi= Jag, Milton & Oscar var och åkte slalom i tisdags och jag fick skit ont i benen och höfterna av det. Det är lite svårt att åka liften med Oscar för eftersom han är mycket lättare så dras liften åt sidan och man måste trycka emot hela tiden. (svårt att förklara) jag tror det är därför som jag har ont.

Milton är i alla fall skittuff i backen - inte rädd det minsta och vilket självförtroende han har. Han var så duktig och lärde sig åka själv i barnliften. Och sedan tyckte han att jag skulle släppa selen, han ville åka själv. Han for i all världens fart och tillslut så ramlade han, men inte vart han rädd för det. Näe upp igen bara. Men jag var då helt slut efter 3 h i backen efter allt lyftande och snart är det nästa, Elliot som ska lära sig åka. Väntar nog till nästa år med det.

Imorgon ska vi dansa ut julen, fast det är klart granen åkte ut förra helgen så det blir nog svårt. Jag ska då i alla fall plocka undan alla julsakerna.


See ya 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0