Fjällen

I helgen har vi varit uppe i fjällen och firat svärfar som fyllde 60-år. Tyvärr så blev jag sjuk IGEN. Det började redan på vägen upp i bilen som smärtan kom i ryggen och magen - åhh det är inte kul. Så hela fredag kväll och natt låg jag och vred mig av smärta, hade ingen magmedicin med mig och inget badkar, som brukar hjälpa, finns där uppe.

Nu är i alla fall smärtan borta men jag mår riktigt illa och så har mitt urin blivit brunaktigt. Har haft så förrut så idag så ringde jag faktiskt vårdscentralen och de trodde att det kunde vara gallbesvär som jag kunde ha. Symptomerna stämde in på det. Så jag ska få träffa en läkare den 17 Februari. Jag frågade om det var något farligt men hon sa att  det inte var det, om man ofta får "anfall" så får man operera bort gallan - Ahhh. Nej ge mig bara något riktigt starkt mot smärtan så blir jag nöjd.

Det händer inte så mycket annars här hemma, John ska tapetsera i gästrummet ikväll ska bli spännande och se hur det blir. Ni får se bilder sedan.


See ya 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du får slippa ha mer ont annars så vet du ju nu var du kan få tag på starka saker :-)

Kram Kram

2009-02-03 @ 17:55:42
URL: http://lbystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0