Kallt så in i norden

I morse när jag gick ut var det -23 grader. Det är svinkallt här nu. Jag har i alla fall gjort klart andra sockan, så nu sitter jag och myser på kvällarna i min sköna FINA sockar.

 


Och jag som har tagit fram mina Mårbacka pelargonier för att väcka dem. De såg lite ledsna ut och några hann nog inte riktigt rota sig. Tog nämling sticklingar i höstas  så vi får se nu hur många som har överlevt vintern. Just nu längtar jag tills våren och sommaren.




Glasklockan har blivit vårinspirerad med snödroppar (fusk, köpta på blomsterlandet)




Idag har jag varit till doktorn som kunde konstatera att jag har problem med gallan. Han skrev ut medicin som jag ska prova vid nästa "anfall". Känns skönt att få veta vad det är för fel på min mage och fått tips om vad jag ska undvika att äta.  Jag hoppas att det fungerar för det är inte kul att har ont i magen. 

Näe nu måste jag fortsätta se Bygglov, de gör om i att jättefint hus i Sundsvall.


See ya  


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka mysiga du har stickat!!=)

Skönt att du fått veta vad problemet med magen är när du haft så jobbigt med anfallen hoppas medicinen fungerar bra nu!

Kram

2009-02-19 @ 16:50:42
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0