Den har kommit nu

Jag menar snön. Igår när jag gick och la mig så spöregnade det. Och idag när jag vaknade så var det alldeles vitt ute. Åhh! det är så fint. Nu börjar julkänslorna att komma.

Igår så bakade vi lussekatter och kokade knäck, för att förstärka julkänslan.




Milton övervakar knäcken




I söndags var vi på skyltsöndag och kollade i skyltfönstren, köpte knäck och korv och givetvis se om tomten hade något paket.

Milton hade sån otur att han tappade bort sitt paket på Intersport och vi kunde bara inte hittade det. När vi sedan gick tillbaka till tomten så hade de slut paket. I närheten så hade de fiskdamm som han istället fick göra, och visst hjälpte det - lite.




Nu är ungarna i säng ocj jag ska gå och kolla TV. Tisdagar = TV-kväll.

20.00 Äntligen Hemma
21.00 Desperate Housewives
21.55 Christine
22.25 Brothers & Sisters



Vi ses

S

Kommentarer
Postat av: Karin

Va mysigt!

Julen blir som mycket bättre med barn:)



Tisdagar är världens bästa tv-kväll!



Kram

2009-12-02 @ 21:09:57
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0