Vardag

Jaha då har man börjat om och jobba igen då - suck. Det känns väl inte riktigt lika hemsk som jag hade föreställt mig, det är faktiskt ganska skönt att få ungarna i säng i vettig tid någon gång.

I fredag var det tjejmiddag hos F, vi hade det supertrevligt med MASSOR av räkor och annat gott. Det var riktigt varmt ute men senare på kvällen flyttade vi in i hennes superfina växthus. Det är så mysigt nu på höstkvällarna när det börjar vara riktigt mörkt ute och man kan tända en massa ljus.




Hemma började jag i helgen att dra igång med nästa projekt ( ingen vila ingen ro). Vi ska sätta in en glasdörr i lekrummet. Så i lördags satte jag (jo det var fakstiskt jag som gjorde det mesta arbetet) att ta bort element och riva innerväggen. Vi satsar på att till helgen ta och riva utsidan, men måste först hyra en speciell "kapmaskin".
Det kommer att bli super att få en dörr mot baksidan och dessutom kommer det bli mycket ljusare inne i lekrummet.




Jag är dödstrött just nu, är inte van att stiga upp hal sju på mornarna och ikväll är det So you think you can dance. Tyvärr så börjar det inte förrens 22.00 och håller på till 23.40, så jag kommer nog inte vara så pigg imorgon heller.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0