Förkyld

I helgen rivde vi tegelväggen och satte i altandörren, det blev så fint. Det känns som ett helt annat rum.









Däremot så hade vi inte täppt igen hålet på lördagkväll och eftersom det är ganska kallt på kvällarna nu så hade vi ca 15 grader varmt inne på söndagmorgonen.

I går var jag med Oscar på forbollscup, det regnade hela dagen och jag höll på att frysa ihjäl. När jag trodde att jag äntligenskulle få fara hem så gå de vidare till final, så vi var tvungen att stanna ytterligare 1½ h.

Idag är jag superförkyld, tror väl inte att det beror helt och hållet på gårdagen. Elliot blev förkyld förra veckan och nu har han smittat mig. Jag är helt slut i kroppen och det känns som huvudet håller på att sprängas.

Efter jobbet idag for vi och tittade på braskaminer. Vi har länge tänkt köpa en men aldrig varit överens. Men förra veckan hade de 15% rabatt på kaminer, så vi for idag för att titta. Tillslut lyckades jag och försäljaren övertala John att spisen som jag ville ha var den bästa. Vi hade turen att även få den till samma pris som förra veckan.

Så om ca 3 veckor kommer den och då ska vi tända en mysig brasa i höstmörkret.



See ya


Kommentarer
Postat av: Anna

Så bra det blev med dörrarna och vilken snygg kamin ni valt!!!

2009-08-19 @ 10:39:18
Postat av: Syrran Sophie

Åh, vad snyggt det blev med altandörrarna. Skulle vilja byta ut våra också :-)



Hälsa John att jag är imponerad över hans energi och byggkompetens. Krama honom extra mycket,och kanske ge honom lite massage, när du blir frisk, för jobbet måste ha varit ganska tungt, med all tegelsten.



Braskaminen kommer att bli jättefin hemma hos er. ser fram emot att få se den.



kramis Sophie

2009-08-20 @ 07:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0