Ingen Internet hemma

John har lyckats slita av kablarna till vårat internet häromdagen när han höll på med garaget. Tur att vi hann betala räkningarna i alla fall. Så vi får se när nästa inlägg kommer. Han ringde till Alltele igår och de skulle skicka ut någon tekniker så vi får väl se hur länge vi får vänta. Har dessutom förlagt kameran någon stans så har inte kunnat ta några bilder heller - typiskt mig.

Min bil har nästan inga bromsar så i veckan så samåker Jag och John - Åhh vad han är långsam på morgonen och inte nog med det han kör som en gubbe (långsamt). Imorgon tror jag att jag cyklar istället.

I helgen har vi firat Milton som har blivit 5år, det är inte klokt vad tiden går fort. Han har fått massor av fina presenter och är så nöjd.

Det händer lite med garaget nu är 3 sidor helt klara så jag hoppas att vi hinner klart den sista innan helgen. Sen ska det ju förstås oxå dit lite underspikning och vindsjöbräder och annat innan det är klart.

Ja,ja


See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0