I helgen

I Lördags hade vi en överaskningsfest för min syster som fylle 30 imorgon. Hon trodde hon skulle på IKEA med sina kompisar, men så blev det inte riktigt. Vi tog med henne till Umeå där hon fick hoppa fallskärmoch senare på kvällen blev det middag på Johanna i parken. Vi hade en superkul dag, hon är sååå modig min C. 

Nästa år fyller ju jag 30 men bara så ni vet vill jag INTE hoppa ut från något plan. (såvida den inte står still på marken  och befinner sig i något exotiskt land). 








Idag har vi varit i stugan och rivit.




Titta vilka charmiga stockar som gömde sig bakom tapeterna

 



Milton kikar på sina nyinfångade djur som han lägger i sin insektsburk
som han fick i födelsedagspresent.



- Titta mamma en snigel och en spidel har jag fångat.


Oj nu är kl. snart åtta, ska gå och se på "Ensam mamma söker"



See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0