Väggord

Hej!

I måndags kom mitt väggord som jag beställt från http://www.myfirstroom.se . Direkt efter middagen satte jag upp det. Men det var lättare sagt en gjort. Det fastnade och var svårt att få loss från plasten. Men tillslut fick jag den på plats efter en rad väl valda ord. Elliot fick hålla för öronen.



Man ser hur dt första m:et har hamnat lite snett




I helgen så var vi i stugan för att se hur det så ut där nu när hela stugan är borta. Vi känd knappt igen oss. Tomten kändes hur stor som helst.







Jag blev även moster i helgen, Stort grattis! S & C till lilla Isabelle Marie. Äääntligen får vi en en flicka.


Nu ska jag snart åka på vattengympa med K, djupvattengympa är det tydlingen - spännande.



See ya

Kommentarer
Postat av: Kartan

Va fint det blev med Välkommen!

det såg inte ut att synas mkt att det är snett.. om du inte hade sagt nåt så..

Snart e det dags för VG igen =)

2008-10-02 @ 14:45:52
URL: http://karint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0