Tisdagar rocks

Idag är det ju som sagt Tisdag. Tisdagar är ju faktiskt den tråkigaste dagen på veckan. Men inte idag - Jag är ledig det är sååå skönt. Tror inte jag ens har gjort någon vettig sak än i dag. Jo faktiskt har bäddat alla sängarna. Men annars har jag inte gjort mycket. Men det bästa av allt med idag är ikväll, vilken TV-kväll det är:

20.00 - 21.00: Äntligen Hemma
21.00 - 21.55: Desperata Hemmafruar
21.55 - 22.25: Christine
22.25 - 23.20: Brothers and Sisters

Håller just nu på att koka potatis, det blir hemmagjorda kroppkakor till middag. Åhh just ja har ingen lingonsylt hemma, men har lingon i frysen. Kanske dagen till är så måste jag var lite extra mycket hemmafru och rent utav koka lite lingonsylt.




See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0