Klassfest

Igår hade vi klassfest från 9:an, det var 13 år sedan som vi gick ut - hu vad tiden går fort - känns som det max var 5 år sedan. Det hade varit jättekul om alla hade kunnat vara där - men vi blev trots allt 6 st. Åhh det var så kul att träffa dem som man inte sett på jättelänge. Vi gick ju faktiskt med varandra från förskolan till 9:an, det är 10år, så många skojiga minnen kom fram.

Senare på kvällen for vi på Statt åt middag och träffade resten av 79:orna som gått i Skellefteå. Nåja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men men.


Så här såg jag ut när jag gick nian.



Åhh så snäll jag ser ut - men skenet kan bedra. Näe då, jag var GANSKA skötsam då oxå : )


See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0