Halloween

Har inte riktigt  bestämt mig om jag gillar halloween eller inte. Barnen tycker i alla fall om den, speciellt att klä ut sig och godiset förstås. Så ikväll efter middagen gick de ut och "bus eller godisade".

Milton klädde ut sig till Batman och Oscar till någon läskig gröngubbe. Elliot ville inte, han tycker inte om när någon klär ut sig läskigt. Stackarn! Förra året på halloween sprang han och öppnade dörren närdet ringde på och han blev helt hysterisk när det var en massa barn i läskiga masker.

         


Johns mamma har nu förflyttats till Göteborg och John är där med hans pappa och syster. 

John kanske kommer hem i helgen, beror på lite hur den går. Jag saknar honom så.

Vet inte annars vad jag och pojkarna ska hitta på, kanske åker vi till Badhuse imorgon vi får se.



See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0