Torsdag

 Ärtsoppa och Pankakor, ska man ju äta då. Det blev det väl inte riktigt, jobbar till 20 idag så jag har ätit middag på jobbet, fiskpinnar och potatis.

Imorgon är jag ledig,  jätteskönt, måste dock storstäda hela huset då vi får gäster i helgen. Vi har typ slipdamm hela huset . Jag håller på att bli tokig. Ska bli så skönt när vi blir klara med Miltons rum.

Var på Rusta idag innan jobbet och fyndade lite saker, fina bestick och några vinglas i plast. Hittar ingen bild på glasen men jag köpte 4 st turkosa och 4 st rosa glas - jättefina.

image17

Men det bästa av allt var när jag var på Icamaxi och skulle handla lunch, då hitta jag en supertjock inredningstidning (katalog) som hette Vakre Hjem & Interior. Där alla de bästa inredningnätbutikerna finns med och knappt någon reklam alls (fast egentligen så är ju det reklam när jag tänker efter).

Nu är det mindre än 1h kvar hoppas att tiden gå fort jag är döööö less nu.


See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0