Sommar sommar

Idag har det varit helt galet varmt - but I´m loving it. Jag hoppas att det blir en supersommar i år.  Har varit hemma från jobbet idag oxå och vilat, tog en promenad runt broarna på morgonen vilket var skönt att få röra på sig lite. John åkte till Stintbäcken i kväll med Oscar så nu är det bara jag och småttingarna hemma resten av veckan.

Är ledig torsdag - söndag och jag har sett på SMHI att det kommer att vara riktigt fint väder i helgen. John tog med sig stegen upp till fjällen så det bli då ingen målning av fönster i alla fall. Jag funderar på byta lite färg i köket. I dagsläget går allting i svart, grått och vitt. Men jag är sugen på lite färg och måla de svarta stolarna vita (ganska jobbgt då jag har 10st.) Nåväl något hittar jag väl alltid på.

Efter middagen idag så var jag, Milton och Elliot på Barnens hus och handlade vattenpistoler, badringar och en pool. Skälvklart så skulle allting provas på en gång. Tyvärr så hittade jag ingen pump så jag fick blåsa upp det för hand - eller mun eller vad man nu säger. Kände mig lätt svimmfärdig efteråt. Men barnen hade jättekul i alla fall.

image20



image21

image23


See ya




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0