Rotfyllning

Fast de har inte fyllt roten ännu bara filat och rensat i roten ännu.

Det började i onsdags efter lunchen på jobbet så började det ila i min tand, och det gick aldrig över. Senare på kvällen så var smärtan näst intill olidlig. Jag tror jag aldrig haft sådan tandvärk någonsin. Jag proppade i mig massor med värktabletter och tillslut vid 2-tiden på kvällen så började det ge med sig och jag fick sova.

På morgon ringde jag till tandläkaren och fick komma dit. Det visade sig att jag var tvungen att komma tillbaka nästa dag - idag för att göra en rotfyllning. Ahhh och jag som är livrädd för att gå till tandläkaren. Som tröst i alla fall,  så sa tandsköterskan att jag skulle få en jätteduktigt nyexaminerad SNYGG tandläkare. Och ja, han var riktigt snygg, så lite hjälpte det i alla fall.

Men jag låg i tandläkarstolen i 1,5 h medans de höll på. Jag var alldeles slut efter det. och nu när bedövningen släppt så gör det jätteont när jag tuggar. Skit oxå jag som skulle på stadsfesten imorgon och prova massa god mat. Hoppas någon har soppa.

Imorgon ska vi ev. fara till en jobbarkompis och senare kanske på festivalen vi får se. Nu kan man faktiskt se lite blå himmel, och det var länge sedan. ! vecka kvar nu - Jag längtar till semester.



See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0