Inget på TV

Nu när sommaren kommer så är det verkligen inget på TV, alla bra serier har slutat.  Det är ju klart att för dom som gillar fotboll är det säkert kul. (finns ju några som är rent fanatiska, ni vet vem ni är!)

Fast igår var det ju Sex and the City repriserna, och dem kan man se hur mång gånger som helst! Längtar tills filmen kommer i sommar.  Jonte han hatar dem. Det är inte många TV program som vi båda gillar att se tillsammans tror nog bara att det är CSI och alla inredningsprogram. I över för sig så gillar han inte att kolla på TV så mycket över huvud taget. Bra för mig så då behöver jag inte slåss om fjärrkontrollen.

Idag började jag kl. 5.55, så är rätt så trött idag, för igår var vi ute och höll på och rensade ogräs till kl. 23.00. Vi har börjat med gräsmattan, eller vi  Gubbas (svärfar) har börjat med den. Åh hvad tråkigt det är att rensa ogräs och speciellt alla dessa maskrosor det är inte lätt att få upp roten, jag funderade starkt på igår att asfaltera hela gården.

Slutar 1 h tidigare idag för jag ska på Oscars skolavslutning idag. Vi var och handlade examenskläder i måndags; coola shorts och en pikétröja, känns inte som att det riktigt är rätt väder för det idag. Vi får se vad det blir för kläder.

Måste jobba lite nu, see ya


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0