Vimplar

Jag håller på att sy vimplar  för fulla muggar till Miltons rum. Jonte har semester och har gjort det sista finliret i Milles rum så nu är det så gott som färdigt. (fattas en list vid garderoben och elementet). Kommer bilder när allt är färdigt.




Ute på gården växer gräset allt mer och mer - längtar tills vi har en fin gräsmatta igen. Tur att det regnar mycket så att vi slipper stå och vattna. Men det är nog det ända POSITIVA med att det regnar. Jag har bestämt att det ska bli jättefint väder på fredag då jag går på semester.

Jag har varit duktig och rensat hagtonshäcken, skulle göra det sista idag men just när  jag skulle gå ut så började det att regna, Vilken otur jag hade : )


Några dagar efter vi strött ut fröna så kom det ett skyfall som drog med sig alla frön ut mot häcken, vilket gjorde att det växer jättebra där.




Endast en liten bit kvar







Började kl 05.55 i morse, så jag börjar var lite trött nu.



See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0