Nu är vi hemma igen.

I lördags åkte vi till Stintbäcken för att måla svärfars hus. Gubbarna drog sedan i måndags med helikopter till någon sjö för att fiska och sova i tält. Så det blev vi kvinnor som fick måla huset. Jag har såååå ont i höger axel och arm, kan knappt lyfta den.  Vi for hem igår kväll och var hemma vid 23.30-tiden, det gick ganska bra barnen sov mesta dels av tiden.

Idag så bara regnar och regnar det - skittråkigt. Men när det regnar så är det ju ett ypperligt bra tillfälle för shopping.

Jag har letat efter ett par däckstolar. Sådan här. 



De är så fina- och dyra. Men igår såg jag i ett reklamblad att de hade liknande på JULA på REA. 249:- för stolen och 99:- för pallen. Vilket kap. Så idag var vi och handlade det.  Pallen var inte riktigt lika fin som på den här bilden, lite rakare i lutningen, men helt klart värt för 350 spänn. 

Men de var obehandlade och ej ihopsatta, men med lite färg blir det nog bra.

Jag har just klippa av Elliot allt hår - snyft : ( Medans jag var nere och tvättade så hade han hittat en sax och klippt av massor av hår ända emot hårbotten. Det gick inte rädda, bara att ta fram trimmern och köra helkort. Skitunge, han som hade så fint med lockar i nacken. Ja det blir i alla fall svalt och skönt för honom i sommar. (om det blir någon).

Ska gå och skruva ihop stolarna och börja måla dem så får vi se om vädret blir något bättre.


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0