Lata dagar i solen

Nu är det som det ska vara när det är sommar - varmt och skönt. Men då är man inte så sugen på arbete. Så just nu händer det inte så mycket ute på gården. 

Inflamationen i armen börjar ge med sig nu så i morgon ska jag ta itu med det sista fönstret. Kommer bli super när alla är klara.

Igår var jag hos tandläkaren och gjorde klart rotfyllningen. Det gick faktiskt riktigt bra, hade väntat mig att det skulle ta lång tid denna gången också, men det var klart på 30 min - skönt. Och ingen bedövning hade jag heller, för nu är alla nerverna i tanden bortfilade.

Nu har halva tiden av semestern gått, har haft riktigt tur med vädret hitills och hoppas verkligen att det fortsätter så här.



See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0