Pyssel

Varje år brukar jag gör något nytt julpyssel. I år blev det julstrumpor till barnen. Minns själv när jag var liten hur roligt det var på julaftonsmorgon och kika vad som var i strumpan, ett paket lite godis och en frukt brukade det vara.




För två år sedan var det denna "nisserad" från Tildaserien som tillverkades. Den hänger i lekrummet ovanför TV.

 


Köksoffan har fått nya kuddar och överdrag




Vi har kaos i vårat förråd så jag hittade inte lådan med adventsstakarna (orkade inte tokleta heller). Så jag passade på att köpa nya istället till köket. Tyckte de var så fina dessa med hjärtan.




Och igår fick jag fast det inte ens är julafton av min supersnälla och söta svärfar en eldkorg. Har velat ha en sådan jätte länge de är så fina och perfekta att ha som prydnad eller at ha att grilla korv i på vårvinten.




Nej ska gå och lägga mig nu börjar 05.55 imorgon, usch! Men det är i alla fall skönt när man slutar 14.25.



See ya




Kommentarer
Postat av: Johanna Mohi

Sandra vad du ar duktig! Vad fina julstrumpor du har gjort (och alla andra julsaker).

Ses snart.

Kram Johanna

2008-12-05 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0