Måndag igen

Helgerna går alldeles för fort. I helgen har det i alla fall varit uppehåll med regnandet och faktiskt har solen tittat fram oxå. Vi har fortsatt att bygga på garaget och hann oxå med en sväng på matfesten i Lördags.

Jag är nu ÄNTLIGEN klar med fönstrena - skönt. 


Så här såg det ut innan




Och nu är allt vitt och fint




Nu är tre sidor på garaget nästan färdiga, fattas bara framsidan sominte det är så mycket jobb på - längtar. John har tagit ledig imorgon för att fixa lite. Idag har han varit och köpt begagnade garaportar, för våra är helt slut, och splitternya är inte gratis. De var vita men vi kommer att måla dem i samma rödfärg som ytterdörren och markiserna.







Jag har oxå målat brotaket men kan inte bestämma vilken färg jag ska ha på sidorna, svart eller vitt.




Ska fara och hämta ett paket som kommit på posten nu. Kul kommer knappt ihåg vad jag beställt.



See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0