Våren kommer

Nu har riktigt mycket snö försvunnit de senaste dagarna, och man börjar känna igen sig hur det brukar se ut när det är valborgs. Nu är våren här.
Idag skickade jag vårkläder till dagis vilket är ett säkert vårtecken. Jag var tvungen att införskaffa nya till alla tre, eftersom vi håller på att renoverar för fullt (kommer bilder sen) så hittar jag inget i klädkammaren som är fullproppad med isolering och annat bråte.

Hittade fina på Stadium, Den blå dresen till Oscar, och grön till Milton & Elliot. Folk kommer tro att de är tvillingar för de typ lika stora oxå.


image6image7

Idag var det kaos på jobbet - schemat för maj hade kommit ut, och det var inte många rätt där. Tur att jag bara jobbade 4 h idag - skönt. 

Nä, nu ska slänga i ungarna kvällsfika och läsa saga.


See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0